رفع مشکلات نواحی منفصل شهری سنندج نیاز به همت مسوولین دارد

سنندج‌ - ایرنا - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر و شهرک‌های حاشیه‌نشین این استان در گرو همکاری و همت مسوولان دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امنیتی و انتظامی برای رفع این مشکلات است.

سردار سید صادق حسینی روز سه‌شنبه پس از بازدید از نواحی منفصل شهری سنندج و حوزه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: رفع مشکلات نواحی منفصل شهری نایسر و دیگر نواحی و تمامی شهرک های حاشیه نشین استان کردستان در گرو همکاری و همت مسوولان همه دستگاه های اجرایی برای رفع این مشکلات است.

وی با بیان این که در موضوع آسیب شناسی اجتماعی، پیشگیری مهمتر از درمان است، یادآور شد: مدیریت شهری و اجتماعی باید برای حاشیه نشینی و کاهش معضلات آن برنامه مشخص و کلی نگر داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس  افزود: با توجه به ساخت و سازهای غیر مجاز و تبدیل شدن نایسر به یکی از اصلی‌ترین مناطق حاشیه شهر سنندج رسیدگی فوری به مشکلات این منطقه ضروری است.

وی اضافه کرد: سپاه ایران، پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های حریم اسلام، انقلاب و ولایت است و بسیج هم از دل سپاه بیرون آمد و مایه اقتدار و افتخار نظام است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر نقش بسیج را در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی بی نظیر برشمرد و از بسیجیان به عنوان حافظان این انقلاب و اسلام یاد کرد.

سردار حسینی اظهار داشت: امروز این آرامش، اقتدار، عزت، بزرگی و این کرامتی که ایران در دنیا دارد به برکت خلوص بسیجیان و به برکت پایمردی شهیدانی است که امروز ما مدیون آنها هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز از مناطق حاشیه نشین عباس آباد و نایسر شهر سنندج و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این پایگاه‌های مقاومت قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha