۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83864417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت برق کردستان درباره افزایش مصرف انرژی به مشترکان هشدار داد

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان ضمن اشاره به افزایش ۲۰ مگاواتی مصرف برق در استان طی شبانه‌روز گذشته، گفت: مشترکان با مصرف بهینه برق، این شرکت را کمک کنند تا ناچار به اعمال خاموشی نشویم.

هیوا لهونیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز (ساعت ۹:۴۵) مصرف برق به ۴۰۵ مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه آن در روز گذشته (۳۸۵ مگاوات) ۲۰ مگاوات بیشتر بود.

وی با بیان اینکه روز گذشته با همکاری مشترکان بخش کشاورزی مصرف برق ۲۵ مگاوات کاهش یافت، افزود: سقف تعیین شده برای پیک مصرف برق در استان در هفته جاری ۴۴۷ مگاوات است که مشترکان روز گذشته در اوج بار ۴۴۵ مگاوات برق مصرف کردند که در صورت ادامه این روند، ناچار به اعمال خاموشی خواهیم شد.

لهونیان مصرف برق مشترکان استان کردستان را در شامگاه دوشنبه ۴۵۷ مگاوات اعلام کرد و یادآور شد: شب گذشته مشترکان بخش صنعت طرف قرارداد با این شرکت،  ۱۳ مگاوات در مدیریت مصرف برق صرفه جویی و به شرکت برای تامین برق مشترکان خانگی کمک کردند.

وی با بیان اینکه مردم در ساعات پیک بار (۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۴) از وسایل برقی پر مصرف مانند لباسشویی، اتو و جارو برقی استفاده نکنند، اضافه کرد: مردم در این ساعات کولر آبی را روی دور کُند و کولر گازی را روی ۲۴ یا ۲۵ درجه تنظیم کنند تا در مصرف صرفه جویی بیشتری کرده باشند.

در حال حاضر ۶۶۱ هزار و ۱۱۴ مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی کردستان از خدمات شرکت توزیع برق بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha