۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 83864890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه پیروزی در جنگ رسانه مدیریت افکار عمومی است

۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۶
کد خبر: 83864890
راه پیروزی در جنگ رسانه مدیریت افکار عمومی است

بجنورد- ایرنا- مدیر اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان گفت: راه پیروزی در جنگ رسانه، مدیریت افکار عمومی است که اصحاب رسانه باید به آن بپردازند.

حجت الاسلام مجید بداریه روز سه شنبه در نشست اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با بیان این که بیانیه گام دولت انقلاب نیاز به تبیین و ترویج هرچه بیشتر است اظهار داشت: رسانه‌ها با استفاده از ظرفیتی که در اختیار دارند به تبیین این بیانیه در میان مردم بپردازند.

مدرس حوزه و دانشگاه خراسان شمالی افزود: گام دوم انقلاب در یک کلام اعتماد به جوانان است و رسانه ها باید در حوزه تبلیغ و تبیین این موضوع ورود کنند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به تشکیل گروه های اندیشه ورز از میان اقشار مختلف جامعه کرده است، گفت: تاکنون جلسات مختلفی با گروه های اندیشه ورزمتشکل از نخبگان و فرهنگیان تشکیل شده و امروز نیز از اصحاب رسانه برای تشکیل گروه اندیشه ورزی رسانه ها و فضای مجازی دعوت کرده ایم.

حجت الاسلام بداریه به نقش تبلیغات اسلامی در جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: این سازمان در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب هرجایی که نظام و انقلاب و رهبری نیاز داشته باشد ورود می کند و در جنگ نرم نیز معتقد به کار رسانه ای و تبلیغی هستیم.

مدیرا داره تیلیغات اسلامی مانه و سملقان گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا می‌توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کنند.

بداریه افزود: باید با رفع آسیب‌ها و چالش‌های موجود از ظرفیت‌های این حوزه در راستای تحقق اهداف نظام بهره گرفت، که این مهم نیازمند ارتقای سطح سواد و دانش فعالان این عرصه متناسب با نیازها و دانش روز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha