۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 83865159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی سه هزار و ۴۰۰ ایلامی برای دریافت تسهیلات کرونا

ایلام - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت: سه هزار و ۴۰۰ نفر در این استان تاکنون برای دریافت تسهیلات جبران خسارت شیوع کرونا به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

سیدرسول میرخلف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا به استان ایلام تخصیص یافته است.

وی افزود: هشت بانک برای پرداخت این تسهیلات در استان ایلام مشخص شده‌اند که افراد متقاضی پس از ثبت‌نام در سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ایلام یادآور شد: آخرین فرصت ثبت‌نام افراد در سامانه کارا برای ثبت اطلاعات درخواست شده پنجم مردادماه تعیین شده است و افراد باید هرچه سریع‌تر اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کنند.

میرخلف تاکید کرد: افزون بر هشت هزار نفر تاکنون در استان ایلام درخواست خود را در سامانه کارا ثبت کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر به بانک‌های تعیین شده برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سهم بانک ملی از مبلغ تعیین شده برای پرداخت تسهیلات کرونا ۷۰۰ میلیارد ریال است، تاکید کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا نرخ سود تسهیلات ۱۲ درصد تعیین و برای واحدهایی که به اجبار تعطیل شده‌اند مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال وام و برای واحدهای کسب و کاری که فعال بوده و تعطیل نشده‌اند به ازای هر فرد شاغل ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

رییس کمسیسون هماهنگی بانک‌های ایلام با اشاره به ۱۱۵ شعبه بانک ملی استان برای پرداخت تسهیلات کرونا، گفت: مراجعه حدود هشت هزار نفر افراد متقاضی به بانک‌ها می‌تواند به تراکم بیش از حد شعب تعیین شده منجر شود که امیدواریم به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افراد واجد شرایط از این تسهیلات استفاده کنند.

۳۲ بانک با ۳۱۱ شعبه و ۲ هزار نیرو در استان ایلام فعالیت می‌کنند که سهم بانک ملی از این تعداد ۳۲۸ نیرو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha