۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83883852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ درصد مدارس ابتدایی کردستان کانون تربیتی محله می‌شوند

سنندج - ایرنا - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» در ۱۰ درصد مدارس ابتدایی استان خبر داد.

ایوب فیض پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تحولی مدرسه کانون تربیتی محله امسال در راستای تحقق سند تحول بنیادین و باتوجه به ابلاغ بسته های اجرایی تحول آفرین در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح امسال در ۱۰ درصد مدارس ابتدایی استان کردستان نیز اجرا خواهد شد لذا دستورالعمل‌های لازم به شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش استان برای اجرا ابلاغ شده است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: در زمان اجرای طرح بصورت ماهانه عملکرد مدارس زیرپوشش طرح رصد شده و پس از ابلاغ به استان و جمعبندی به وزارتخانه ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسته‌های اجرایی تحول آفرین به عنوان نقشه راه تمام برنامه ریزی‌ها و اصلی ترین برنامه های اجرایی وزارت آموزش و پرورش درسال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، بر اجرای دقیق این طرح تاکید دارد.

فیض پور ارتباط بین یادگیری‌های مدرسه و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت محل،   افزایش مشارکت عوامل اثربخش بیرونی در امور آموزشی و پرورشی مدارس و کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه و تعامل اثر بخش آنها با هم را از مهمترین اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

وی اضافه کرد: براساس زمانبندی پیش بینی شده از طریق وزارت آموزش و پرورش این بسته تحولی طی پنج سال در تمام مقاطع مختلف تحصیلی قابلیت اجرایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha