۹۰ هزار نفر کارت کنکور دکتری دریافت کردند

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۹۰ هزار نفر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ اقدام کرده‌اند.

فاطمه زرین آمیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ از صبح روز گذشته دوشنبه ۶ مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

وی افزود: تا ظهر امروز سه شنبه هفتم مردادماه ۹۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه هشتم مرداد ماه اعلام کرد.

وی درباره تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور دکتری ۹۹ خاطرنشان کرد: در این آزمون ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته ۱۶ هزار و ۷۳۳ نفر کاهش داشته است.

زرین آمیزی با بیان اینکه فرایند خوداظهاری همه داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری از امروز آغاز شده است، تاکید کرد: همه داوطلبان این آزمون لازم است از امروز به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

به گزارش ایرنا، ‌کنکور دکتری ۹۹ از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۹ مردادماه در ۶۰ شهرستان و ۱۴۳ حوزه امتحانی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha