۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83890637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲.۴ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در پیرانشهر تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر اظهار داشت: ۲۱۶ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شد.

رسول نامجو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان پرونده تخلف در قالب ۲ هزار و ۱۰۶ مورد بازرسی در راستای نظارت و کنترل عملکرد اصناف شهرستان در سطح عرضه، تولید، توزیع و صنوف خدماتی کشف شده است.

وی افزود: عمده تخلف‌های انجام شده توسط واحدهای صنفی مربوط به گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، درج‌نکردن قیمت، کالای قاچاق و صادرنکردن فاکتور فروش است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر اظهار داشت: همچنین ۴۹۸ مورد بازرسی از واحدهای پخت نان شهرستان صورت گرفت.

نامجو بیان کرد: ۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی مربوط به واحدهای نانوایی به ارزش حدود ۷۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد: سامانه شبانه روزی ۱۲۴ صنعت، معدن وتجارت آماده دریافت هرگونه گزارش و شکایت مردمی است.

وی تاکید کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و غیره را به صورت حضوری و یا تلفنی با ستاد خبری در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت، معدن و تعزیرات حکومتی است؛ چهار درصد از واحدهای صنفی کشور در این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha