۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 83892942
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آتش‌زدن معتادان بجنورد و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی بجنورد از وقوع یک مورد آتش‌سوزی عمدی در یک پاتوق معتادان این شهر و سوختن ۳ نفر از آنان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی، شنبه اعلام کرد: این حادثه با پاشیدن مواد قابل اشتعال توسط فردی بر روی ۲ زن و یک مرد در یکی از محلات بجنورد و سپس آتش زدن آنها رقم خورد که این ماجرا منجر به سوختگی شدید این افراد شد.

وی با بیان اینکه عامل حادثه شناسایی و تلاش برای دستگیری وی آغاز شده است، افزود: حال ۲ تن از مجروحان این حادثه که دچار سوختگی ۱۰۰ و ۵۰ درصدی شده اند، وخیم گزارش شده است.

نزاع دسته‌جمعی در بجنورد

فرمانده انتظامی بجنورد همچنین با اشاره به وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های بجنورد، در شب گذشته اظهار داشت: در این درگیری سه نفربه وسیله ضربات چاقو به شدت مجروح شدند که عاملان اصلی وقوع این درگیری که با دیدن ماموران متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و تلاش برای دستگیری متهمان در دست انجام است.

کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی در بجنورد

سرهنگ غلامی همچنین از کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی و دستگیری یک مالخر در شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: فردی که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده بود، شناسایی و از محل اختفای وی تعدادی اقلام سرقتی از جمله لوله و شیرآلات، اتصالات، رادیاتور، انواع سیم های مسی و کابل تلفن و سیم برق، کلید بالابر، ظروف رویی، سماور و آبگرمکن مستعمل و نو و همچنین تعدادی کیسه حاوی سکه ۵۰۰ تومانی کشف و ضبط شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha