معرفی نیازهای کشاورزی و صنایع وابسته با حضور دانش بنیان‌ها

تهران- ایرنا- رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته از امروز - یکشنبه - به مدت دو روز با حضور شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ این حوزه به صورت برخط آغاز شد.

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته کشور از ۱۲تا ۱۴ مرداد ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در محل این صندوق با هدف بازارسازی برای شرکت های دانش بنیان و فناورو نیز به هم ریانی عرضه و تقاضا برگزار می شود.

در این رویداد سه روزه نیازهای فناورانه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جنگل ها، مراتعو آبخیزداری کشور، سازمان شیلات ایران، اداره اوقاف استان البرز، شرکت هیرمند، شرکت تجارت الکترونیک مهر، هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، شرکت بهینه سازان صنعت تاسیسات و باغ نوآوری ورامین  در ۹ نشست در دو نوبت صبح و عصر معرفی می شود، همچنین در این رویداد مجازی، مذاکره خصوصی با ارایه کنندگان نیازها در اتاق های  مجازی نیز پیش بینی شده است ...

۲۴۲ در این رویداد مجازی سه روزه  ۲۴۲ نفر  شرکت کرده اند که از این تعداد  ۱۳۷ نفز از ۱۲۴ شرکت دانش بنیان، ۳۵ نفر از۳۳  شرکتدر فرآیند دانش بنیانی  و ۷۰  نفر نیز از شرکت های غیر دانش بنیان  هستند.

در حین برگزاری این رویداد مجازی، فرصت پرسخ و پاسخ برای شرکت کنندگان در این وبینار نیز در قسمت گفتگو در نظر گرفته شده است، همچنین کارگاه های معرفی نقش مالکیت فکری  و دریافت استانداردها در توسعه محصولات کشاورزی برگزار می شود.

در این رویداد سه روزه نیازهای فناورانه در محورهای نهاده های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی  ارایه می شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی در سال جهش تولید و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری رویدادهای مجازی کرده است که این رویداد نیز پیرو برگزاری رویدادهای ارایه نیازهای فناورانه صنایع در سال گذشته از ابتدای امسال به صورت مجازی در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha