۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83893426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روستای مرتضی گرد در جنوب پایتخت به شبکه سراسری آب متصل می‌شود

شهرری - ایرنا - مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران – شهرری، گفت: با اجرای این طرح توسعه و لوله‌گذاری به طول چهار هزار و ۵۰۰ متر، نقاط بدون شبکه روستای ۴۰ هزار نفری مرتضی گرد به شبکه آب سراسری متصل می‌شود.

حسن حقیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح توسعه آب رسانی به روستای مرتضی گرد موجب می شود تا جمعیتی در حدود ۱۲ هزار نفر از ساکنین این روستای پر جمعیت از نعمت آب سالم تر، باکیفیت تر و همیشه در دسترس برخوردار شوند.

وی افزود: بخشی از مناطق روستای مرتضی گرد به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب و عدم توجه به توسعه تاسیسات آبی درگذشته، فاقد شبکه آب بود و به همین جهت بخش قابل توجهی از جمعیت این روستا مجبور بودند آب آشامیدنی خود را از طریق تانکرهای سیار تامین کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از تحویل گیری این روستا با جمعیت ۴۰ هزار نقری، روند توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب  آن  به سرعت در حال انجام است افزود: در همین راستا توسعه شبکه آب روستای مرتضی گرد به طول ۴۵۰۰ منر با هدف زیروشش قراردادن مناطق بدون شبکه این روستا در دستور کار قرار گرفت و مراحل اجرایی آن با یشرفت ۱۰ درصدی در حال انجام است.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری به ۲۵۰ هزار مشترک آب شهری در پنج منطقه (۱۵- ۱۶- ۱۷- ۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت، خاورشهر و ۶۷ روستا با بیش از ۲۶ هزار مشترک آب خدمات رسانی می‌کند. ‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha