۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در همدان توزیع می‌شود   

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار ضعیف و کم‌برخودار و آسیب‌دیدگان از کرونا در همدان توزیع می‌شود.  

سرهنگ پاسدار علی بقایی روز یکشنبه افزود: در هفته امامت و ولایت علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا، توزیع چندین هزار پُرس غذای گرم با هدف اطعام و افطاری در روز عید غدیر، تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند و اجرای گروه های سرود در سطح شهر همدان در دستور کار است. 

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، برگزاری مسابقه با موضوع غدیر در تمامی رده‌های سنی از دیگر برنامه های فرهنگی در دهه امامت و ولایت است. 

سرهنگ بقایی اضافه کرد: برگزاری مسابقه حفظ حدیث و مسابقاتی با محوریت خطبه غدیر، برگزاری مسابقه از جشن‌های خانگی به مناسبت این عید، برگزاری مسابقه از نورافشانی‌های شب عید غدیر توسط خانواده‌ها و همچنین نورافشانی در شب و شام این عید جزو برنامه های فرهنگی این ایام است. 

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: همچنین فضاسازی و آذین بندی مساجد و پایگاه های مقاومت سطح شهر، تولید محتوا در فضای مجازی اعم از کلیپ، متن، عکس نوشته، کارت پستال، نصب پرچم بر سر در بخشی از منازل صورت می‌گیرد.

سرهنگ بقایی گفت: ذبح بیش از ۱۰ راس گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان و تقدیر از حافظان سلامت از دیگر برنامه های سپاه ناحیه همدان است. 

وی اظهار داشت: قدردانی از حافظان سلامت و توزیع بسته‌های معیشتی را در همه برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی گنجانده‌ایم تا بتوان هر چه زودتر این ویروس را ریشه کن کرد.

تاکنون ۳۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۷هزار و ۱۹۰ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha