۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83894574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ راس احشام سرقتی در شاهین‌دژ کشف شد

۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83894574
۲۱ راس احشام سرقتی در شاهین‌دژ کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: ماموران انتظامی ۲۱ راس گوسفند به ارزش ۱.۱ میلیارد ریال را که در این شهرستان به سرقت رفته بود، کشف و به فرد مالباخته تحویل دادند.

سرهنگ مجید عمران‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی سرقت احشام در یکی از دامداری‌های این شهرستان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با گشت‌زنی‌های هدفمند و اقدامات فنی و اطلاعاتی، این سارق حرفه‌ای احشام را که ساکن یکی از شهرهای همجوار بود، شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ با بیان اینکه احشام سرقت شده به مالباخته بازگردانده شد، اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ عمران‌زاده به شهروندان توصیه کرد که محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات بازدارنده مانند دوربین مداربسته، افزایش استحکامات و عوامل نگهبانی مجهز و از ورود افراد ناشناس و بیگانه به محل نگهداری احشام خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت و ۲ کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

جمعیت دامی این شهرستان در حدود هفت هزار راس دام سنگین و ۱۵۰ هزار راس دام سبک است، بیشتر این دام‌ها به روش سنتی نگهداری می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha