۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83896373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرخه در وضعیت سفید کرونایی قرار گرفت

۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳
کد خبر: 83896373
سرخه در وضعیت سفید کرونایی قرار گرفت

سمنان- ایرنا- سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به وضعیت شهرستان‌ها در ابتلا به کرونا، گفت: سرخه تنها شهرستان استان با وضعیت رنگ‌بندی سفید کرونایی است.

حبیب ‌الله خجسته پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون پنج شهرستان‌ میامی، گرمسار، شاهرود، سمنان و دامغان در بحث شیوع کرونا در مرحله قرمز قرار دارند و وضعیت شهرستان‌های آرادان و مهدی‌شهر زرد است.

وی با اشاره به ثبات تقریبی در وضعیت استان سمنان از نظر شیوع این ویروس نسبت به چند روز گذشته، تصریح کرد: امید می‌رود با همراهی مردم، برنامه‌های کنترل شیوع کرونا در استان باثبات‌تر اجرا شود.

سخنگو و جانشین رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، با بیان اینکه وضعیت کرونا در هر شهرستان ممکن است تغییر کند، تاکیدکرد: شهروندان برای سلامت جامعه و بهبود شرایط نیروهای درمانی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مدنظرقرار دهند تا وضعیت بهبود یابد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تجمعی مثل مراسم عزا و عروسی ممنوع است و شهروندان باید زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست ها را در دستور کار خود قرار دهند.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت سمنان به همراه استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارد.

بنا به گفته ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت ودرمان، در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۶۰ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha