توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وبینار بهاروند، شیخ سلمان و اینفانتینو

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره وبینار برگزار شده مابین سرپرست فدراسیون، رییس فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داد.

امیر مهدی علوی درباره وبیناربرگزار شده بین سرپرست فدراسیون و رییس فیفا و ای‌اف‌سی اظهار داشت: وبینار امروز(سه شنبه) با حضور جیانی اینفانتینو، شیخ سلمان، حیدر بهاروند، مهدی محمدنبی و مسوول امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال برگزار شد. روسای فدراسیون‌های ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، افغانستان و ازبکستان هم حضور داشتند. ابتدا اینفانتینو گزارشی را درباره اقدامات انجام شده در هنگامه کرونا ارائه داد و در ادامه برای فدراسیون‌ها در این مقطع حساس آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه افزود: در ادامه شیخ سلمان توضیحاتی درباره فعالیت‌های ای‌اف‌سی در این خصوص ارائه داد. برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیز در این‌باره مرور شد. حیدر بهاروند سخنران بعدی این وبینار بود. او ابتدا گفت که مسابقات باشگاهی در کشور ما با وجود کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است. در کنار فدراسیون و سازمان لیگ، باشگاه‌ها، رسانه‌ها و هیات‌های استان‌ها هم حضور داشتند و کمک‌های شایانی را انجام دادند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بهاروند همچنین راجع به تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که برای فدراسیون وجود دارد و  مشکلاتی که برای انتقال وجوهات به وجود آورده صحبت کرد و به صورت جدی از فیفا خواست که توقع فدراسیون فوتبال را اجابت و مشکل انتقال مطالبات را برای فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اعضا حل کند.

علوی در پایان گفت: بهاروند همچنین به این نکته اشاره کرد که پیش‌نویس اساسنامه به فیفا ارسال شده و امیدوار است که نظر فیفا را سریع‌تر دریافت کند. اینفانتینو هم با تشکر از حیدر بهاروند اعلام کرد ایران، بی‌شک یکی از قدرت‌های بزرگ آسیا هست و فیفا و ای‌اف‌سی تلاش می‌کنند تا راهکاری برای انتقال وجوه پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha