۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83897113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام ۸۵ درصد دانش‌آموزان کردستانی در مدارس قطعی شد

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس آخرین گزارش دریافتی از سامانه سناد، تا پایان روز ۱۴ مرداد، ثبت نام ۸۵ درصد از دانش آموزان استان در سامانه سناد قطعی شده است.

رشید قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: براساس این آمار در مجموع ۲۵۸ هزار و ۶۳۰ دانش آموز دوره‌های تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی استان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: براین اساس در دوره ابتدایی ۱۵۵ هزار و ۳۴۷ دانش‌آموز واجد شرایط، دوره اول متوسطه ۶۳ هزار و ۴۳۸ و دوره متوسطه دوم ۳۸ هزار و ۱۷۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تاکنون ثبت‌نام ۹۵۶ نفر از دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان نیز قطعی شده است، یادآور شد:  ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ از خرداد آغاز شده و دانش‌آموزان باید برابر مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند، تاکید کرد:  باتوجه به آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور امسال،  تسریع در ثبت نام دانش آموزان ضروری است.

قربانی همچنین با تاکید بر اینکه اخذ هرگونه وجه به غیر از هزینه بیمه و کتاب های درسی در زمان ثبت نام مدارس مجاز نیست، گفت: در این راستا بخش نظارت همگانی بر فرایند ثبت نام در سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به منظور دریافت نظرات مردمی تعبیه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha