۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83901290
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان بیارجمند توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیارجمند گفت: ۳۵۰۰ وعده غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیرخم بین نیازمندان در سطح این بخش توزیع شد.

مرتضی نوروزپور روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه آغاز شده است ، افزود : توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه ضروری است و مناسبتهای ملی و مذهبی فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است.

نوروزپور ادامه داد: غذای گرم در آشپزخانه های شهر و برخی روستاهای بخش بیارجمند پخته و به درب منازل ارسال شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیارجمند گفت : ۶۰ بسته معیشتی به همت خادمیاران رضوی و موسسه یاوران مهدی (عج) بین محرومان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی اظهارداشت : عید قربان امسال ۴۸ دام سبک، چهار نفر شتر و یک دام سنگین ذبح و به محرومان منطقه اهدا شد.

پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و وتربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود. تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می شود.

پرداخت کمک به مددجویان،و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود. 

یکهزار ۲۰۰ خانوار با جمعیت افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ تن زیر پوشش این نهاد حمایتی در بخش بیارجمند هستند. 

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شاهرود قرار گرفته و تا سمنان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این بخش ۴۰ روستا و حدود ۱۰ هزار تن جمعیت  دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha