برخورد پلیس راهور همدان با آفرودسواران شهری

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به ممنوعیت تردد آفرود در سطح شهر طرح برخورد با این قبیل وسایل نقلیه آغاز شده است.

سرهنگ فرخ جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ماموران پلیس راهور در صورت مواجهه با این قبیل وسایط نقلیه اقدام به توقیف، اعمال قانون و فک پلاک آنها کرده و پلاک تعمیری بر روی آنها نصب می‌کنند.

وی اضافه کرد: مالکان این خودروها برای دریافت پلاک خود مکلف به رفع نقص فنی و مراجعه مجدد به پلیس راهور هستند که به دنبال بازدید کارشناس و تایید رفع نقص فنی، پلاک خودرو تحویل مالک می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: استفاده از لاستیک های پهن و ارتفاع بلند خودرهای آفرود می تواند در بروز صدمه و سوانح احتمالی موثر باشد بنابراین مالکان این قبیل وسایل باید خودرو را از حالت آفرود خارج کرده و به شکل ظاهری اولیه بازگردانند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ دستگاه آفرود توقیف شدند افزود: مالکان خودرهای آفرود یک هفته نسبت به رفع شکل ظاهری خودروی خود مهلت دارند در غیر اینصورت مجدد از سوی پلیس اعمال قانون می‌شوند.

وی گفت: علاوه بر این، پلیس راهور شهرستان همدان طرح برخورد با آلودگی صوتی را آغاز کرده است و رانندگان خودروهایی که اقدام به دستکاری در اگزوز وسیله یا بستن باند و ضبط هایی با صداهای غیرمتعارف و آزار دهنده کردند را اعمال قانون می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha