۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83904906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت طرح توزیع برق سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳
کد خبر: 83904906
هشت طرح توزیع برق سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: هشت طرح عمرانی برق‌رسانی این شرکت با مبلغ ۴۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، مهدی پاک طینت روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام داشت: طرح بهینه سازی ۳۰ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق و اصلاح هفت هزار و ۲۲۱ متر شبکه در نقاط مختلف شهرستان سمنان با ۱۴ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال اعتبار درهفته دولت بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح بهینه‌سازی یک هزار و ۶۲۰ دستگاه انشعاب دیماندی و آمپری با اعتبار هفت میلیارد و ۴۵ میلیون ریال افتتاح می‌شود، تصریح کرد: طرح توسعه سه هزار و ۷۵۴ متر شبکه توزیع برق هوایی و زمینی با هفت میلیارد و ۴۱ میلیون ریال بهره برداری می‌شود.

پاک طینت، با اشاره به بهره‌برداری طرح بهسازی و احداث یک هزار و ۴۴۱ متر شبکه روشنایی معابر در سمنان با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۱۹میلیون ریال، اضافه کرد: طرح توسعه ۱۰ دستگاه پست هوایی توزیع برق با مجموع قدرت یکهزار و ۴۵۵ کیلوولت آمپر با پنج میلیارد و ۷۳۱میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی به احداث پست زمینی پدمانتد با قدرت ۴۰۰ کیلوولت آمپر به همراه یک دستگاه ترانس با ظرفیت ۶۳۰ کیلوولت آمپر با هزینه سه میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال اشاره و خاطرنشان کرد: طرح بهینه‌سازی یکهزار و ۴۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی  به مبلغ یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال نیز بهره برداری می شود.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان سمنان اظهارداشت:  بازسازی ایستگاه زمینی توزیع برق با اعتبار پنج میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.

هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha