۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۷
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 83908615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ذوب‌آهن ترمز نساجی را در قائمشهر کشید

۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۷
کد خبر: 83908615
ذوب‌آهن ترمز نساجی را در قائمشهر کشید

ساری - ایرنا - نساجی قائمشهر در دیدار هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، آخرین دیدار خانگی فصل خود را در برابر ذوب‌آهن اصفهان با تساوی به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر که به صورت همزمان راس ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در هشت شهرستان کشور پیگیری می شود ، در قائمشهر و در ورزشگاه شهید وطنی این شهر۲ تیم نساجی و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه قانونی با نتیجه صفر- صفر مساوی خاتمه یافت.
اگرچه نساجی قائمشهر ۲ موقعیت خطرناک را بر روی دروازده میهمان خود فراهم کرد، ولی بازیکنان این تیم نتوانستند از هیچ یک از این ۲ موقعیت حساس به درستی استفاده کنند تا به برد رسیده و خود را در رده هفتم جدول قرار دهند.
تیم ذوب آهن نیز در دقایق پایانی صاحب ۲ موقعیت مناسب شد که یکی را علیرضا حقیقی و دیگری را تیرک دروازه ناجی شدتا این دیدار همچنان با تقسیم یک امتیاز بین ۲ تیم در دقایق قانونی خاتمه یابد.

این دیدار را مرتضی منصوریان به عنوان داور وسط قضاوت کرد و جعفر مهاجر و فرهاد فرهاد پور خط نگهدار و کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم در این دیدار به عنوان تیم داوری بودند.

نساجی در این دیدار با ترکیبی شامل علیرضا حقیقی ، مجتبی بیژن، رحمان جعفری ، محمد مهدی نظری ، روح الله باقری ، حسین کیانی مقدم که در دقیقه ۷۳ با علی اصغر عاشوری تعویض شد ، حسین زامهران ، محمد حسین باباگلی ، حسین ماهینی ، سید محمد میری و حامد شیری به مصافذوب‌آهن رفت.

در مقابل ذوب‌آهن نیز با یوسف بهزادی ، وفا مخامنش ، فرشاد محمدی مهر ، دارکو بییدوف ، احسان پهلوان ، قاسم حدادی فر ، محمدرضا عباسی ،  حمید بوحمدان ، وحید محمد زاده ، ایوان مارکوویچ و مسعود ابراهیم زاده به زمین آمد.

تیم نساجی قائمشهر با این تساوی از ۹ بازی گذشته خود با سرمربی‌گری محمود فکری توانست ۱۷ امتیاز را به جمع امتیازات خود اضافه کند و در هفته بیست و هشتم با ۳۷ امتیاز در رده نهم جدول و ذوب آهن اصفهان نیز با تک امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha