۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2100
کد خبر: 83909443
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تمبر سفیر اطلاع‌رسانی و نشاط استان فارس منتشر شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲
کد خبر: 83909443
تمبر سفیر اطلاع‌رسانی و نشاط استان فارس منتشر شد

شیراز- ایرنا- مدیر ارشد یکتا نوین تمبر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این شرکت برای نخستین بار، به پیشنهاد خانه مطبوعات استان فارس تمبر سفیر اطلاع‌رسانی و نشاط را در این استان چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل یکتا نوین تمبر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، مجید نوتاش یکشنبه ۲۶مردادماه با اعلام این خبر افزود: این تمبر به تصویر و نام حمیدرضا خلیقی پیشکسوت عرصه ورزشی و فعال رسانه‌ای به دلیل سه دهه فعالیت در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در عرصه ورزش منتشر شده است.
وی اظهار داشت: چاپ تمبر مدیران نمونه، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های مختلف در راستای معرفی و تبیین نقش ارزنده آنان به نسل جوان و نوجوان است.
نوتاش افزود:‌ پیشکسوتان عرصه رسانه‌، ذخایر ارزشمندی هستند که نقش بی‌بدیلی در آگاه‌سازی و جریان‌سازی جامعه ایفا می‌کنند.
سید احمد نجفی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان فارس نیز اظهار داشت: تجلیل از فعالان عرصه رسانه‌ در قالب انتشار تمبر، اقدامی نو و حرکتی جالب توجه در قدردانی از سال‌ها تلاش چهره‌های پیشکسوت عرصه‌ رسانه‌ است.
عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان با اشاره به سه دهه فعالیت حمیدرضا خلیقی در حوزه اطلاع‌رسانی رخدادهای ورزشی استان، گفت: برگزیدن حمیدرضا خلیقی برای انتشار نخستین تمبر یادبود باعنوان سفیر اطلاع‌رسانی و نشاط انتخابی شایسته است؛ زیرا این خبرنگار پیشکسوت باعنوان فردی دغدغه‌مند در زمینه توسعه فارس و تقویت ورزش استان گام برداشته است و تداوم این حرکت نو برای تجلیل از دیگر فعالان پیشکسوت و تاثیرگذار حوزه رسانه‌ استان رویدادی ستودنی است.
حمیدرضا خلیقی متولد ۱۳۳۷ که طی افزون بر ۳۰ سال گذشته در حوزه اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزش استان فارس و کشور مشغول فعالیت خبری است با نام سیروس نیز شناخته شده است. وی رخدادهای ورزشی را برای خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارش می‌کند و سابقه همکاری با برخی رسانه‌ها  و مطبوعات از جمله روزنامه ایران ورزشی را نیز در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha