سفر هیات صهیونیستی به امارات به تعویق افتاد

تهران - ایرنا - سفر هیات رژیم صهیونیستی به ابوظبی در پی توافق با امارات برای عادی سازی روابط ، به علت برخی اختلافات داخلی بین مقامات این رژیم به تعویق افتاد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: مقامات تل آویو و ابوظبی دیروز پیش از مذاکرات رسمی در ابوظبی در جهت ایجاد روابط دیپلماتیک کامل، همکاری را بر سر جزئیات توافق بین طرفین آغاز کردند.

هیات صهیونیستی که قرار بود امروز برای انجام مذاکرات تل آویو را به مقصد ابوظبی ترک کند، به علت اختلافات داخلی بین شورای امنیت ، موساد و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سفر آنها به تعویق افتاد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، نمایندگان وزارت خارجه رژیم اشغالگر پیشتر محل برپایی سفارت این رژیم در ابوظبی را بررسی کرده‌ بودند.

در همین حال با وجود تعویق این سفر ، رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه در توییتی به صورت رسمی از محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی برای سفر به بیت المقدس دعوت کرد.

ریولین در این دعوت ابراز امیدواری کرده است که این سفر نقش مهمی را در گسترش اعتماد بین دو طرف و ملت های منطقه ایجاد کند.

پایگاه اطلاع رسانی «منامه پُست» دیروز به نقل از «شمعون آران»  خبرنگار و تحلیلگر مسائل سیاسی در تلویزیون رژیم صهیونیستی از سفر قریب‌الوقوع «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد به ابوظبی خبر داده بود.

آران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است که رئیس دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه با هیاتی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران این رژیم به ابوظبی سفر می‌کند و احتمال دارد به منامه نیز سفر و با مقامات بحرین دیدار و گفت و گو کند. 

انتشار خبر توافق ابوظبی - تل آویو در روزهای گذشته موجی از اعتراض از سوی گروه‌های فلسطینی ، کشورهای منطقه و شماری از شخصیت‌های سیاسی جهان را در پی داشته است و تقریبا به اتفاق، همگی آن را خیانت امارات به آرمان‌های فلسطین اعلام کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha