۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 83912215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریضه امر به معروف و نهی راهی برای مقابله با دشمنان است

سنندج- ایرنا- امام جمعه بانه گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی بوده و راهی برا مقابله با دشمنان است.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خدایی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بانه افزود: امر به معروف و نهی از منکر برای جامعه اسلامی بسیار ضروری است چراکه بهترین انسان‌ها از نظر اسلام کسانی هستند که عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در امور زندگی خود قرار می‌دهند.

وی به مهمترین دستاوردهای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: همه مسائل جامعه در مقوله امر به معروف و نهی از منکر قرار می گیرد که برای راهنمایی و هدایت جامعه بر همگان واجب است.

ماموستا خدایی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است بنابراین باید این فریضه الهی را با گفتار و رفتار اجرایی کنیم.

سرپرست فرمانداری بانه نیز گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر بستر را برای امنیت و آسایش جامعه فراهم می‌کند بر این اساس این فریضه برای تمام جوامع ضروری است.

اسماعیل رستم پور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان مشخصی ندارد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر مسوولیت شرعی و سیاسی همه مردم و تنها را مقابله با انحرافات اخلاقی و قدرت های استکباری است.

وی گفت: باید با رفتار و عملکرد و بر اساس آموزه های دینی ثابت کنیم که در راستای امر به معروف و نهی از منکر عمل می‌کنیم و باید برای انجام این فریضه الهی همه جنبه ها را در نظر بگیریم و در قبال آن احساس مسوولیت کنیم.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha