۲ تن گوشت نذری بین نیازمندان همدان توزیع شد

۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83914825
۲ تن گوشت نذری بین نیازمندان همدان توزیع شد

همدان- ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان از توزیع ۲ تن گوشت نذری در مناطق محروم این شهر خبر داد و گفت: این میزان به یک هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند تحویل داده شد.

حمیدرضا ناهیدی فرد روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نذری‌ها توسط تعدادی از مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر همدان توزیع شد.

وی اضافه کرد: این کار پسندیده در آستانه روز جهانی مسجد و فرا رسیدن ماه محرم توسط موسسه حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه سمت خدا تامین شده است.

به گفته ناهیدی فرد در مرحله قبل اجرای این طرح که در ماه شعبان صورت گرفت ۳۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان منطقه خضر همدان توزیع شد. 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد همدان با اشاره به اینکه مساجد بهترین مکان برای جذب خیرین و کمک به نیازمندان است خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز شده و با حفظ کرامت انسانی ادامه دارد.

وی بیان کرد: ذبح قربانی در بازه‌های زمانی مختلف، تهیه بسته های معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر و منازل، جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان و تامین جهیزیه از جمله اقداماتی بوده که در این مدت انجام شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha