امام جمعه شهرکرد: نذورات ماه محرم به سمت کمک مومنانه سوق داده شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: نذورات مردم در ماه محرم به سمت کمک‌های مومنانه سوق داده شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در آیین اهدای جهیزیه به ۱۲ زوج نیازمند توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: بسیاری از مردم در ماه محرم نذورات و خیراتی را دارند که با توجه به شیوع ویروس کرونا ، بهتر است این نذورات به سمت کمک به فقرا و قشر مستضعف هدایت شود.

وی از خیران و مردم نوعدوست استان که در ۲ مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه شرکت داشتند، تشکر کرد و گفت: برای حمایت از افراد آسیب دیده ۲ مرحله کمک مومنانه در سطح استان توزیع شده است و پیش‌بینی می‌شود با کمک خیران در ماه محرم نیز ،کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین آسیب دیدگان و نیازمندان توزیع شود.

وی بر ترویج فرهنگ ازداوج در بین جوانان و به خصوص ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: با اعطا ۱۲ فقره جهیزیه، زندگی مشترک این زوجها به سادگی و بدون هرگونه تجمل گرایی آغاز خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد از خیران و افراد نیکوکار استان خواست تا برای کمک به افراد نیازمند که در شرف ازدواج هستند، کمک کنند تا زندگی مشترکشان را با کمترین دغدغه آغاز کنند.

وی به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: اجرای رزمایش‌های کمک مومنانه وجه تمایز این کشور با سایر کشورها در این ایام است.

 به گزارش ایرنا ،در این آیین ۱۲ جهیزیه به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال با تلاش خیران و ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و بین زوجین جوان توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha