طرح‌های متنوع و امیدآفرین در خراسان جنوبی آماده افتتاح است

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های متنوع و امیدآفرین خواهیم بود که در نوع خود کم‌نظیر است.

ناصر خوش خبر روز چهارشنبه در بیست و سومین نشست شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف خدمات دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت تاکید کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: برنامه‌های هفته دولت باید به گونه‌ای رقم بخورد تا با همراهی مردم، خدمات و اقدامات دولت موجب امید در سطح جامعه شود، توطئه دشمنان را خنثی کرده و موجب سرخوردگی آنان شود.

رییس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از یک هزار و ۵۰۰ پروژه در خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه‌ها چهار هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان است که در هفته دولت و با حضور مسوولان به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: هر پروژه، شناسنامه خاص خود را دارد که از طریق دستگاه‌های مربوطه اطلاع رسانی می‌شود و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: مردم در هفته دولت انتظار دارند تا از روند پروژه‌ها و خدمات دولت آگاه شوند و مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی‌ها باید با تعامل بیشتر با رسانه‌ها در این زمینه پیشگام باشند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و روشن اظهار داشت: مدیران با برنامه‌ریزی صحیح، خدمات دولت را در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و خانه مطبوعات استان اطلاع رسانی کنند.

خوش‌ خبر تصریح کرد: صدا و سیما ظرفیت مناسبی در معرفی پروژه‌ها و خدمات دولت است و دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت «بند چ ماده ۳۷» قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در هفته دولت در تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات دولت گام بردارند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فرارسیدن ماه محرم خاطرنشان کرد: امسال بیماری‌ کرونا، برنامه‌های هفته دولت و عزاداری‌ها را تحت تأثیر قرار داده و باید از ظرفیت رسانه‌ها برای جبران کاستی‌ها بهره‌مند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی و همراهی همگان با تدابیر ستاد کرونا و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، امیدواریم مراسم عزاداری در شأن حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمترین چالش برگزار شود.

در این نشست که با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی استان در سالن شهید ماژانی استانداری برگزار شد، چگونگی اطلاع رسانی پروژه‌های هفته دولت، مورد بحث و ارزیابی اعضای جلسه قرار گرفت.

دوم تا هشتم شهریور (سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰) هفته دولت نام دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha