۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 843
کد خبر: 83915967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر فدراسیون تیراندازی: حقوق ۲ میلیونی به ملی‌پوشان نمی‌دهیم

تهران-ایرنا- دبیر فدراسیون تیراندازی، گفت: تصمیمی برای پرداخت حقوق ۲ میلیون تومانی به تیراندازان ملی‌پوش یا المپیکی‌ نداریم.

رضا ملک‌محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در بازدیدی که از فدراسیون داشت، به مسوولان فدراسیون پیشنهاد کرد در صورت امکان، مبلغی به‌عنوان حقوق به ملی‌پوشان غیرالمپیکی پرداخت شود.

 وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک برای المپیکی‌ها مبلغ ۵ میلیون تومان در ماه پاداش در نظر گرفته و تاکنون این ورزشکاران ۵۰ درصد این مبلغ را دریافت کرده‌ و قرار است ۵۰ درصد دوم آن اوایل مهرماه پرداخت شود.

دبیر فدراسیون به این سوال که برخی ملی‌پوشان مدعی شده‌اند که فدراسیون تا ۲ سال پیش حقوق اندکی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به ورزشکاران پرداخت می‌کردو آیا قرار نیست دوباره حداقل حقوقی به ملی پوشان پرداخت شود؟ پاسخی روشنی نداد و افزود: صحبت‌هایی که در خصوص پرداخت حقوق ۲ میلیون تومانی به تیراندازان مطرح شده، صحت ندارد.

ملک محمدی در خصوص تمرینات ملی‌پوشان المپیکی، گفت: دور دوم تمرینات از اوایل همین هفته شروع شد و امیدواریم المپین‌ها و چند ملی‌پوش دیگر که در اردو حضور دارند با برنامه‌های تمرینی در نظر گرفته شده به شرایط خوبی برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آیا فدراسیون تصمیمی برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی متمرکز و با استفاده از شیوه قرنطینه ندارد، گفت: مهمترین مساله حفظ سلامتی تیراندازان است و با توجه به شرایط کرونا، برگزاری اردو به صورت متمرکز و حضور تیراندازان در خوابگاه می‌تواند برای آنان خطرناک باشد.

ملک محمدی ادامه داد: حتی با قرنطینه ممکن است سلامت تیراندازان با خطر مواجه شود. بر همین اساس فدراسیون تصمیمی برای برگزاری اردوها به صورت متمرکز ندارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha