۲۱ طرح بنادرو دریانوردی هرمزگان آماده بهره برداری در هفته دولت شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۲۱ طرح دریایی و بندری با ارزش ۷۲۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال استان برای بهره برداری در هفته دولت آماده شده است.

علیرضا محمدی کرجی‌ران روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این طرح‌های در بخش‌های سرمایه گذاری، عمرانی، فنی، دریایی و بندری است که عملیات اجرایی بخشی از آن‌ها آغاز و بخشی نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، بهره‌برداری از یک شرکت مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، بهره‌برداری از مراکز ارائه خدمات اداری، بهره‌برداری از دیوار ساحلی جزیره هرمز، ساخت و نصب اسکله فلزی شناور مخصوص پهلوگیری و استقرار قایق‌های تجسس و نجات، بهره‌برداری از چندین فروند اسکله‌های گردشگری و رمپ فلزی چند منظوره در مناطق مختلف استان را تعدادی از این طرح‌های شاخص عنوان کرد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با بهره‌برداری این تعداد طرح در هفته دولت برای حدود ۵۶۰  نفر در این استان اشتغال ایجاد می‌شود.

محمدی کرجی‌ران افزود: اعتبار این ۲۱ طرح به صورت عمده از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و بخشی دیگر نیز توسط بخش خصوصی تامین شده است.

در هفته دولت امسال در مجموع ۵۷۶ طرح با اعتباری افزون بر پنج هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این استان بهره‌برداری می‌شود.

در این هفته همچنین عملیات اجرایی ۲۰ طرح به ارزش بیش از ۴۳۰میلیارد ریال آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha