۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83917812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده سلامت برای همه پرسنل شهرداری کرمانشاه تهیه می‌شود

کرمانشاه- ایرنا - رییس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی طب کار گفت: در این مرکز پرونده سلامت برای همه پرسنل شهرداری کرمانشاه تهیه می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، وحید جهانگیری روز شنبه، مرکز تخصصی طب کار را دارای هدفی بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: اداره سلامت با بکارگیری پزشک متخصص طب کار می تواند نسبت به پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های شغلی در پرسنل شهرداری بخصوص کارگران خدمات شهری و فضای سبز بپردازد.
وی از واکسن رایگان کزاز و هپاتیت برای همه کارگران شهرداری در هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: مرکز طب کار ویژه کارگران خدمات شهری و فضای سبز به همت اداره سلامت اجتماعی شهرداری و همکاری مرکز بهداشت شهرستان تاسیس شد.
همزمان با روز پزشک و با حضور معاونین شهردار و جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه، مرکز طب کار و در راستای بهبود خدمات ارایه شده در خصوص معاینات و سلامت دوره ای افتتاح گردید.

شهرداری کرمانشاه در مجموع حدود سه هزار پرسنل دارد.

کلانشهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارایه می دهد.