۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱
کد خبر: 83917977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ طرح عمرانی در جاسک به بهره برداری می‌رسد

بندرعباس- ایرنا- فرماندار جاسک گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۳۰ طرح عمرانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان افتتاح و تقدیم مردم می‌شود.

محمد رادمهر روز دوشنبه در تشریح برنامه‌های هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: برای ساخت این تعداد طرح‌ افزون بر یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان داشت: طرح‌های هفته دولت امسال ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ که بیشترین آن‌ها در حوزه آموزش، جوانان، ورزش، انرژی، حمل ونقل جاده‌ای، بهداشت و درمان، کشاورزی و شیلات است.

فرماندار جاسک اظهارداشت: در هفته دولت در سایر بخش‌ها از جمله اقتصاد، صنعت، پزشکی، راه و شهرسازی، تفریحی و گردشگری، ارتباطات، احداث خط انتقال و شبکه توزیع آب روستایی، برق، منابع طبیعی و آبخیزداری، مسکن و شهرسازی، شهرداری و فضای سبز، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز طرح‌های مهمیی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی است.

وی، ایجاد پایانه‌های نفتی، تبدیل جاسک به دومین ترمینال نفتی کشور، احداث پالایشگاه، پتروپالایش مکران، احداث نیروگاه، ایجاد صنایع بزرگ و مجتمع‌های پتروشیمی، راه‌اندازی فرودگاه جاسک، احداث بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشور، ظرفیت‌های ایجاد شده در بحث آبزی‌پروری و شیلات، کشاورزی، دامداری، شهرک‌های کشاورزی، ذخیره انرژی، احداث پروژه‌های بندری و تجاری بزرگ و به‌وجود آمدن ظرفیت‌های جدید گردشگری را بخشی از خدمات یکسال گذشته نظام جمهوری اسلامی و دولت در شهرستان جاسک  عنوان کرد.

شهرستان جاسک با ۵۱ هزار نفر جمعیت در نزدیکی دریای عمان و ۳۲۰کیلومتری شرق بندرعباس واقع است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha