۲ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۰
کد خبر: 83918533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

۲ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۰
کد خبر: 83918533
کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با آغاز روند کاهش دمای هوا، میانگین دمای روزانه در مناطق مختلف این استان به میزان ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

آذر رضایی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: روند ادامه‌دار کاهش دمای هوا از فردا سوم شهریور ماه در خراسان رضوی آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. 

وی بیشینه دمای امروز دوم شهریور ماه هوای مشهد را ۳۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی و بیان کرد: بر این اساس دمای هوای در این کلانشهر تا اواخر هفته جاری به ۲۸ درجه نزول می‌کند. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز که دیشب ۲۱ درجه سلسیوس بود ظرف شب‌های آتی به تدریج کاهش خواهد یافت.

وی گفت: همچنین ظرف امروز و فردا همزمان با عبور توده‌های ابر در نیمه شمالی خراسان رضوی احتمال بارشهای پراکنده همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

رضایی افزود: وزش باد نیز تا پایان هفته جاری پدیده غالب جوی در خراسان رضوی خواهد بود که در مناطق بادخیز استان همراه با گرد و خاک است. 

فریمان واقع در مرکز خراسان رضوی با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس و سبزوار در غرب استان با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

بیشترین شدت وزش باد نیز ظرف همین مدت از بجستان واقع در جنوب خراسان رضوی با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha