استاندار همدان: مشکلات ناشی از تحریم خدمت به مردم را تعطیل نکرد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: با وجود مشکلات پیش آمده ناشی از تحریم اما خدمت‌رسانی به مردم تعطیل نشد و از سوی مسوولان همچنان ادامه دارد. 

سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در دیدار فرمانده و هیات رییسه انتظامی همدان افزود: مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه موجب کندی خدمت رسانی به مردم از سوی مسوولان نشد و در این شرایط ویژه که بیماری کرونا موج جدیدی از مشکلات ایجاد کرد موج همبستگی را نیز دیدیم. 

وی هفته دولت را فرصتی برای ارتباط بیشتر و تبادل اطلاعات با مردم دانست و ادامه داد: این هفته زمان مناسبی است تا خدمات دولت را به ولی نعمتان خود گزارش داده و آنها را از خدمات صورت گرفته مطلع کرد.

شاهرخی با بیان اینکه همه مسوولان باید خالصانه برای خدمت به مردم قدم بردارند اظهار داشت: شرایط دشواری در سال گذشته رقم خورد از سویی فشارهای استکبار ناشی از تحریم های حداکثری و از سوی دیگر حوادثی نظیر بروز کرونا بود. 

وی افزود: دشمنان این ملت با وجود تشدید تحریم ها انتظار نداشتند دولت و ملت و ارکان نظام متحد در برابر آنها مقاومت کنند و با وجود افزایش فشارها شاهد انزوای آمریکا در جوامع بین الملل به واسطه مقاومت مردم و تدبیر دولت بودیم. 

استاندار همدان گفت: نقش موثر نیروی انتظامی در کنار دیگر ارکان نظام شاخص و برجسته است و وجود نیروهای مومن و ولایی در راس و بدنه این مجموعه موجب توفیق و درخشش این نیرو شده است.

شاهرخی ادامه داد: با نگاهی به موضوع های امنیتی، اجتماعی و اقتصادی می توان دریافت که ناجا فراتر از وظیفه و با عشق حرکت کرده و این اقدام جهادگونه آنها نتیجه هم داده است. 

وی افزود: مردم هم در مراودات خود نشان دادند که قدر ناجا را می دانند و ابراز رضایت کردند چرا که با دیدن نیروها و هیبت پلیس احساس  آرامش و امنیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha