۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 83919429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: حفظ شان مردم در مطالبه گری بالاترین معروف است

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالاترین معروف خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است، گفت: حفظ شان مردم در مطالبه گری و درخواست‌های آنان در ادارات بالاترین معروف است و مدیران باید این مساله را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، بهزاد رحیمی روز یکشنبه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سقز ضمن گرامیداشت هفته دولت و هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: آرامش و وضعیت سفید کرونا در کردستان مدیون تلاش و زحمات کادر درمان و بهداشت است و مردم هم با رعایت بهداشت فردی از بار زحمات این تلاشگران کم کردند که جای تقدیر دارد.

 وی شکست های پشت سرهم آمریکا در مقابل زیاده خواهی های خود را نشان از همراهی و همدلی مردم با نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مدیران و مسوولان، خدمات خالصانه شهیدان رجایی و باهنر را الگوی کار و فعالیت خود قرار دهند تا نام آنها در تاریخ ماندگار شود.

رحیمی به بکارگیری مدیران دلسوز و کارآمد شهرستان های سقز و بانه در پست های مدیریتی کردستان اشاره کرد و یادآور شد: مدیرانی شایسته هستند که به مردم خدمت کنند.

وی بالاترین معروف را خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: جایگاه و پست مدیریتی گذرا خواهد بود بنابراین مدیران با رعایت شان مردم در نحوه خدمات رسانی از حب و بغض شخصی و تسویه حساب خودداری کنند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال یکی از سال‌های سخت بودجه ای کشور است، گفت: این حجم از اختصاص اعتبار به کردستان بخصوص شهرستان سقز علیرغم مشکلات و تحریم های اقتصادی کار ارزشمند دولت را نشان می‌دهد.


چرخ توسعه علیرغم تنگناها همچنان می چرخد

فرماندار ویژه سقز نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با وجود تحریم های ضالمانه، شرایط اقتصادی، پیدایش کرونا و سوانح طبیعی و غیر طبیعی همچنان طرح های عمرانی و مهم فعال هستند، گفت: علیرغم همه این مشکلات، چرخ توسعه متوقف نشده و همچنان می چرخد و اجرای طرح‌های بزرگ دولت همچنان فعال و دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی است.

کامیل کریمیان آغاز احداث ۳۲۰ کیلومتر بزرگراه جنوب - شمالغرب، برطرف شدن معارضین قطعه راه ایرانخواه سقز و آماده آسفالت شدن جاده آن تا شهرستان بوکان، اتمام و زیر بار ترافیک رفتن پل آدینان، بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سقز، اتمام اولین کنارگذر شمال غرب، آسفالت ۲ و نیم کیلومتر از قطعه چهارم جاده سقز - بانه و روکش جاده سقز - مریوان را بخشی از خدمات دولت در حوزه راه این شهرستان اعلام کرد.

وی، جانمایی روستای میرده، استفاده از ظرفیت تخصیص ۸۵ میلیون مترمکعب آب و رفع مشکل فاضلاب ۹ روستا را از مشکلات جدی حوزه سد چراغ ویس سقز برشمرد و گفت: برطرف کردن این مشکلات نیاز به اعتبارات جدید دارد.

کریمیان به بهره برداری از تصفیه خانه شماره ۲ و خط انتقال ۵ و نیم کیلومتری از سد چراغ ویس به شبکه توزیع آب سقز اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از تصفیه خانه شماره دو، ۶۰۰ لیتر آب در ثانیه تولید و تصفیه می‌شود که ۲ برابر ظرفیت تصفیه خانه شماره یک است.

وی با بیان اینکه میانگین ضریب نفوذپذیری تخت بیمارستانی در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۰۳ تخت است، یادآور شد: با بهره‌برداری از بیمارستان شفا سقز و چند بیمارستان دیگر در شهرستان ها، خوشبختانه این استان با ضریب ۲۰۸ تخت نسبت به میانگین کشوری جلوتر است.

فرماندار ویژه سقز به تخصیص آب برای ۵ هزار هکتار اراضی روستای آدینان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال پیگیری این میزان تخصیص آب به بخش کشاورزی آدینان هستیم همچنین تخصیص آب برای ۵ هزار هکتار اراضی حومه سد چراغ ویس نیز انجام شده است.

در جلسه شورای اداری شهرستان سقز با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از کارکنان نمونه ادارات سقز به مناسبت هفته دولت و روز کارمند تقدیر شد.

مسوولان استانی و محلی سقز همچنین با حضور در مزار شهدای سقز صمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha