سه طرح زیربنایی در رامسر به بهره‌برداری رسید

نوشهر - ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته دولت سه طرح زیر بنایی برق‌رسانی، دیواره حفاظتی و آسفالت خیابان‌ با مجموع اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال روز دوشنبه در شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ رییس اداره برق شهرستان رامسر در آیین افتتاح طرح برق رسانی این شهرستان ، هدف از اجرای پروژه های توزیع برق را برطرف کردن ضعف ولتاژ برق و همچنین توسعه شبکه برای تامین برق به متقاضیان جدید اعلام کرد.

تقی حاتمیان افزود :‌ به منظور دستیابی مشترکان به برق مطئمن ۳۳ دستگاه ترانس در قسمت های مختلف این شهرستان نصب شده و علاوه بر این نیز ۱۰ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت، ۲۵ کیلومتر خط فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد رسال اجرا شد.

شهردار منطقه کتالم و سادات شهر نیز در خصوص طرح های این نهاد گفت :‌ امسال با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال در بخش های جمع آوری و هدایت آب های سطحی، آسفالت کوچه ها و میدان و همچنین پیاده رو سازی در منطقه کتالم و ساداتشهر هزینه شده است.

مجتبی رضوانی افزود :  دیواره حفاظتی در مناطق خانسر  و مشاکلایه هم به منظور جلوگیری از ریزش و رانش زمین امروز به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت امسال ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رامسر به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha