۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۲
کد خبر: 83920548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح برخورد با تخلف خودرو ساکن در گچساران آغاز شد

۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۲
کد خبر: 83920548
طرح برخورد با تخلف خودرو ساکن در گچساران آغاز شد

گچساران- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گچساران گفت: طرح برخورد ماموران این نهاد با تخلف های ساکن با توجه به افزایش میزان تردد و ترافیک به منظور جلوگیری از بروز گره های ترافیکی در این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ سید محسن حسینی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تأثیر تخلفات ساکن همچون پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع در افزایش ترافیک معابر، طرح  برخورد با این تخلفات اجرا و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در رابطه با متخلفان اعمال قانون خواهند کرد.
وی بیان کرد: انتظار می رود شهروندان برای کاهش حجم ترافیک، خودرو خود را به خصوص در معابر کم‌عرض رها نکنند و برای توقف خودروهای خود از پارکینگ‌های مجاز سطح شهر استفاده کنند.

حسینی راد ابراز کرد: مهمترین عامل افزایش ترافیک بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات و توقف وسایل نقلیه در محله های غیرمجاز از جمله توقف دوبله،  توقف در حریم تقاطع ها، توقف در ورودی و خروجی درب های اتومبیل رو ساختمان ها وتوقف در عابر پیاده است.
وی تصریح کرد: خودروهایی که در مکان های توقف ممنوع (حمل با جرثقیل) توقف می کنند علاوه بر جریمه به پارکینگ منتقل می شوند.
حسینی راد افزود: تخلفات ساکن رانندگان از قبیل ایستادن ممنوع، توقف ممنوع، سد معبر علاوه بر ایجاد ترافیک شهری و اختلال در امنیت عبور و مرور
 ، موجب افزایش وقوع تصادف و یا تشدید آن در سطح جامعه می شود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha