۷میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هرمزگان اختصاص یافت

بندرعباس- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: امسال هفت میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به این استان اختصاص یافته است.

محمد عباسی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: باید با اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی این تسهیلات با اولویت پشتیبان و اشتغالزایی در تمامی حوزه‌ها مدنظر قرار داده شود.
وی با اشاره به اینکه بیشتر مشاغل خانگی کارگاه‌های حداکثر زیر ۱۰ نفر را تشکیل می‌دهند، بر توجه و ضرورت تقویت و توسعه کمی و کیفی و توانمندسازی مشاغل خانگی تاکید کرد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: باید بستر لازم برای فعالیت، نوآوری و خلاقیت در حوزه مشاغل خانگی فراهم شود.
عباسی افزود: به لحاظ حساسیت و قابلیت‌های بالای  مشاغل خانگی، توسعه این مشاغل در شرایط کنونی فرصتی را برای آینده فراهم می‌کند و این امر توجه ویژه و خاصی را به مشاغل خانگی می‌طلبد.
وی یادآورشد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی می‌توانند به سایت mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: پس از ثبت نام در سامانه یاد شده، متقاضیان به این سازمان مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند تا در کارگروه اشتغال استان در خصوص اعطای تسهیلات به آن ها تصمیم گیری شود.
عباسی ابرازداشت: در سال گذشته ۹۶ نفر در حوزه مشاغل خانگی از بانک‌های عامل در استان هرمزگان تسهیلات دریافت نموده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha