خوردبین: پرسپولیس به‌راحتی استقلال را شکست می‌دهد

تهران- ایرنا- سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم به راحتی می تواند در شهرآورد پایتخت به پیروزی برسد.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و با توجه به اینکه بازی باید برنده داشته باشد، مسابقه جذابی خواهد شد.

وی ادامه داد: البته ممکن است دو تیم با احتیاط بازی را شروع کنند اما چون باید بازی برنده داشته باشد قطعا ریسکی هم بازی می کند.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر نتیجه‌ای که در بازی رقم بخورد و هر اتفاقی که رخ بدهد بازیکنان و عوامل دو تیم باید احترام یکدیگر را نگه دارند و دنبال حاشیه نباشد تا به امید خدا شاهد یک بازی زیبا باشیم.

خوردبین در خصوص پیش‌بینی اش از نتیجه بازی و اینکه برخی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند استقلال به خاطر خط حمله قدرتمندش پیروز دربی است گفت: به نظرم پرسپولیس به راحتی استقلال را شکست می‌دهد. تیم با یحیی وضعیت خوبی دارد و بازیکنان هم انگیزه بالایی دارند، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس می تواند به راحتی استقلال را ببرد.

وی گفت: درست است که استقلال خط حمله خوبی دارد اما خط دفاع پرسپولیس هم جزو بهترین های آسیا است و با تدابیر کادر فنی می تواند خط حمله استقلال را مهار کند. ضمن اینکه از آن طرف خط حمله پرسپولیس هم بسیار خطرناک است و می تواند استقلال را به دردسر بیاندازد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha