۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84015757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهدارخانه‌های زنجان با ۵۰ میلیارد ریال تجهیز می‌شود

زنجان – ایرنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز راهدارخانه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات این اداره کل پیش بینی شده است.

عبدالحسین علی اکبری  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با ۲۴۷ دستگاه ماشین آلات در ارائه خدمات به رانندگان در جاده های استان فعالیت دارند و برای مقابله با حوادث و بحران ها امکانات و تجهیزات خود را برای طرح زمستانی آماده می کنیم.

وی یادآوری کرد: برای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب برای کاربران جاده ای در استان ۳۰ دستگاه ماشین آلات به صورت اجاره ای در بخش راهداری مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برف و کولاک سخت استان جزو بحران های مهم  به شمار می رود که باید از هم اکنون تمهیدات لازم برای جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبری از فعالیت ۲۸ راهدارخانه در جاده های استان زنجان خبرداد و افزود: سالجاری ۲ راهدارخانه به این تعداد اضافه می شود که این مهم در ارائه خدمات به رانندگان بسیار موثر خواهد بود.

به گفته وی، ۱۷ هزار تن نمک با هزینه سه و نیم میلیارد تومان اعتبار برای طرح زمستانی جاده های استان زنجان امسال پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی در ماه های اخیر هزینه ماشین آلات و تجهیزات راهداری به صورت غیر متعارف افزایش یافته است که امسال ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز راهدار خانه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات پیش بینی شده است.

به گفته علی اکبری، ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه راهداران و ۴۰ میلیارد ریال نیز هزینه اجاره تجهیزات می باشد  که اجرای طرح زمستانی در استان زنجان ۳۴۵  میلیارد ریال هزینه دارد.

به گزارش ایرنا، این استان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است و علاوه بر این ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز وجود دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز تخلفات رانندگی را ثبت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha