۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84015797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی سامانه آنلاین ثبت‌نام بیمه بیکاری در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه آنلاین ثبت نام بیمه بیکاری در استان راه اندازی شده و متقاضیان بدون حضور در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی می توانند در این سامانه نام نویسی کنند.

محمدرضا آمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالانه به طور متوسط ۶ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده و روند پرداخت مستمری به آنان اجرایی می شود که این امر، مشکلات زیادی را به خاطر حضور در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیمه تامین اجتماعی ایجاد می کرد که این مشکل در ایام شیوع بیماری کرونا نیز تشدید شده بود.

وی اضافه کرد: در راستای حل این مشکل، سامانه آنلاین ثبت نام برای دریافت مستمری بیمه بیکاری راه اندازی شده و همه اقدامات از طریق همین سامانه با همراهی تامین اجتماعی انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: سامانه جامع روابط کار به نشانی prkar.mcls.gov.ir برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته شده است.

آمیان اظهار کرد: برای انجام صحیح این کار، متقاضیان تنها برای احراز هویت، یک بار به پیشخوان خدمات دولت مراجعه می کنند.

به گزارش ایرنا، بیمه بیکاری یکی از اقدامات دولت در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای افراد بیکار شده از واحدها و بنگاه های مختلف اقتصادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha