۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84017053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان تنکابن به بهره‌برداری رسید

نوشهر – ایرنا – همزمان با پنجمین روز از هفته دولت هفت پروزه عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان تنکابن با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنکابن در این آیین گفت: در هفته دولت روکش آسفالت روستای رودباری‌کنار و احداث ابنیه ، جدول کانیوو ، مسیرهای آبرو و آسفالت روستای "مازولنگسر" با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فیض‌اله اشکوریان افزود: برای تثبیت منطقه رانشی و احیای جاده روستای بالابند و پل‌های روستاهای تلوسرمحله ، کندسر ، به‌کله و عظیمیه در مجموع ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت برخی از روستاها از محل قیر رایگان صورت گرفته است اظهار داشت‌: این نهاد در هفته دولت ۱۰ پروژه را با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رساند.

اشکوریان خاطرنشان کرد: اجرای دیوار سنگی در روستای کنسکو ،‌آسفالت روستای شمس‌آباد و خشکبور نیز از دیگر پروژه‌های بنیاد مسکن بود که به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در آیین افتتاح این طرح‌ها با انتقاد از  برخی سخنان افراط و تفریطی گلایه کرد و گفت : متاسفانه برخی افراد مدام اشاره می کنند که در کشور اقداماتی صورت نگرفته و همچنان عقب افتاده هستیم و تلاش دارند تا مردم را ناامید سازند.

سید امیر حسینی‌جو افزود : این روزها که  همه در تلاش هستند تا خدمات صادقانه و بی منت به مردم ارائه دهند برخی همچنان به دنبال تیره کردن خدمات مسئولان هستند در صورتی که خودشان هم هیچ حرکتی در این زمینه نمی کنند.

وی با بیان اینکه اینگونه افراد اقدامات و فعالیت مسئولان را نمی بینند اظهار داشت‌:‌ در شرایطی که کشور زیر فشار تحریم ها قرار دارد و منابع مالی هم محدود است تنها در این هفته در شهرستان تنکابن ۵۹۰ میلیارد ریال پروژه برای افتتاح آماده شد.

وی تصریح کرد: باید در این شرایط سخت و وضعیت بد اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند می توانیم با بهره برداری از پروژه ها کام مردم را شیرین کنیم.

حسینی جو  یادآور شد: ‌بنیاد مسکن پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است و مردم انتظار بیشتری از این نهاد دارند و باید اقدامات آن نمود بیشتری داشته باشد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha