خسروانی: رویایم رسیدن به مدال پارالمپیک است

تهران- ایرنا- دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: در جنوب ایران و بندر گناوه تمرینات خود را ادامه می‌دهم و به دنبال آن هستم با آمادگی کامل در گزینشی پارالمپیک شرکت کنم زیرا رویایم حضور در سکوی این تورنمنت بزرگ است.

«امیر خسروانی» از ورزشکاران پارالمپیکی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا اکنون در حال تمرینات خود است تا بتواند در مسابقات جهانی پارادوومیدانی بتواند جواز حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کند. او در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ویروس کرونا تمام برنامه‌های من را برای کسب سهمیه پارالمپیک بهم ریخت و موجب شد تا مسابقات جهانی پارادوومیدانی امارات که گزینشی المپیک به شمار می‌رفت به زمان دیگری موکول شود. همچنین پارالمپیک توکیو نیز یکسال تعویق شد.

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ادامه داد: کسانی که سهمیه پارالمپیک را کسب کردند شرایط بهتری نسبت به ما دارند. من اکنون در بلاتکلیفی هستم و نمی‌دانم چه زمانی مسابقات گزینشی برگزار می‌شود. همچنین از سوی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کسی با من تماس نگرفته و خود به تنهایی تمرینات را دنبال می‌کنم. البته در تلاش هستم تا آمادگی جسمانی خود را به بهترین حالت برسانم.

او با اشاره به برنامه انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان گفت: قرار است در مهرماه یک سری مسابقات رکوردگیری در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شود که در آن شرکت می‌کنم. البته با توجه به نامنظم بودن تمرینات سخت است ورزشکاران این رشته در شرایط عالی خود قرار داشته باشند.

خسروانی در پایان تصریح کرد: مدتی است که تمرینات خود را در بندر گناوه پیگیری می‌کنم تا خود را با شرایط آب و هوایی توکیو وفق دهم. امیدوارم بتوانم سهمیه را کسب کنم تا به بزرگترین آرزوی خود که رسیدن به سکوی المپیکی هست، برسم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha