بیشترین پروژه های بهداشت و درمان هفته دولت در هرمزگان است

بندرعباس-ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هفته دولت امسال حدود ۱۶۴ پروژه در بخش بهداشت و درمان در سراسر کشور افتتاح شد که این استان با ۱۲پروژه بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

دکتر حسین فرشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این موضوع نشان دهنده دغدغه مندی جدی در سطح محلی و ملی نسبت به مسائل بهداشتی و درمانی هرمزگان است.

وی ادامه داد: برخی عقب ماندگی های قدیمی و نبود زیرساخت های لازم مانند راه مناسب در برخی مناطق دور افتاده برای رساندن امکانات بهداشتی و درمانی به سراسر استان، ارائه خدمت در این بخش مهم و حیاتی را با دشواری هایی روبرو کرده که اکنون تمام این مسائل در کانون توجه قرار گرفته است.

فرشیدی اعتبار طرح های افتتاح شده بخش بهداشت و درمان هرمزگان در هفته دولت امسال را ۴۴۵میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته وی آی سی یو ۱۴ تخته و سی تی سیمولاتور بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، توسعه اورژانس و آزمایشگاه کووید ۱۹ میناب، ۲۶ واحد منازل متخصصان در قشم، درگهان و جاسک، بهره‌برداری از کانکس‌های مجموعه مسکونی بشاگرد وتوسعه بخش بستری بیمارستان بندرخمیر از مهم‌ترین طرح های حوزه بهداشت و درمان امسال است.

دکتر فرشیدی همچنین از آغاز ساخت خوابگاه چهارطبقه پسرانه پردیس بندرعباس با ظرفیت ۶۰۰دانشجو و اعتبار ۱۳۷میلیارد ریال خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha