۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84018369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارکنان دستگیرشده شهرداری مهاباد به ۱۶ نفر رسید

۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶
کد خبر: 84018369
کارکنان دستگیرشده شهرداری مهاباد به ۱۶ نفر رسید

مهاباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: با دستگیری ۲ نفر دیگر، تعداد کارکنان دستگیر شده شهرداری و شورای اسلامی این شهر به اتهام فساد مالی به ۱۶ نفر رسید.

اصلان حیدری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به‌دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فساد مالی و تخلف در شهرداری مهاباد، ۲ نفر دیگر از کارکنان این سازمان با حکم قضایی به اتهام فساد مالی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه قبل از این نیز ۹ نفر از کارکنان شهرداری و پنج نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر در همین ارتباط توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شده بودند، ادامه داد: دستگیری روز گذشته نیز در ادامه پرونده‌های فساد مالی و تخلفات اداری در شهرداری مهاباد صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

حیدری گفت: تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهادهای نظارتی بر سلامت اداری در شهرستان به‌خصوص شهرداری این شهر علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

انتقاد از نبود شفافیت مالی در شهرداری مهاباد مدت‌هاست تبدیل به سوژه فضای مجازی و پایگاه‌های محلی این شهرستان شده و نبود سیستم جامع و شفاف مالی که یکی از وعده‌های "شورای شیشه‌ای" شهر مهاباد بود، هنوز محقق نشده است.

روز گذشته نیز ۲ نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی مهاباد در ارتباط با موضوع فساد مالی با حکم دستگاه قضایی این شهرستان دستگیر شده بودند.

شهر ۱۶۶ هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه‌اندازی شده است.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha