۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 862
کد خبر: 84018969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای پنج هزار پرچم "این خانه عزادار حسین است" توسط اوقاف

تهران- ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه از اهدای پنج هزار کتیبه با عنوان «این خانه عزادار حسین است» به عزاداران حسینی خبر داد.

به گزارش اداره اوقاف و امور خیریه، رضا معممی مقدم روز پنج شنبه گفت: این سازمان به‌ منظور ترویج شعائر حسینی و حمایت از روضه‌های خانگی در ایام شیوع ویروس کرونا، این تعداد کتیبه را بطور رایگان به عزاداران حسینی اهدا می کند.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در گذشته رسمی بود که در مناسبت ‌های گوناگون، مردم عزادار پرچم و بیرق‌هایی را سر در خانه‌ها آویزان می‌کردند، اما با توجه به زندگی آپارتمان ‌نشینی، این سنت به فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج شعائر حسینی و با شعار «هر خانه، یک هیئت» با همکاری سایت عقیق اجرا می‌شود، گفت: این کتیبه دارای تخفیف صددرصدی بوده، اما درخواست‌کنندگان باید هزینه ۱۱ هزار تومانی را به شرکت پست پرداخت کنند تا این کتیبه برایشان ارسال شود.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان از این پویش، افزود: عزاداران حسینی می‌توانند پس از نصب این کتیبه، از آن عکس گرفته و با هشتک «این-خانه-عزادار-حسین-است» در پویش «هر خانه، یک هیئت» شرکت کنند.

معممی ‌مقدم خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی در مرحله اول توانستند با مراجعه به سایت aghighshop.ir، کتیبه «این خانه عزادار حسین است» را درخواست کنند و از عصر پنج شنبه مرحله دوم با اهدای پنج هزار کتیبه دیگر از طریق سایت عقیق، تقدیم مردم مومن می شود.

۰ نفر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha