۷ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۱۲
کد خبر: 84019358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۳ طرح در همدان

۷ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۱۲
کد خبر: 84019358
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۳ طرح در همدان

همدان- ایرنا- فرماندار همدان اظهار داشت: ۱۴۳ طرح با اعتبار ۸۹۸ میلیارد تومان امسال در این شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسین افشاری شامگاه پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی قهاوند گفت: در هفته دولت ۹۴ طرح در بخش صنعت، کشاورزی، درمان، مسکن و انرژی به مردم شهرستان همدان هدیه ‌شد که برای این طرح ها ۸۰۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار همدان افزود: ۶۴ طرح با صرف ۲۶۷ میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسیده است که در هفته دولت بهره برداری و مردم از مزیت های آن بهره‌مند ‌شدند.  

افشاری اضافه کرد: همزمان با هفته دولت ساخت ۳۰ طرح با اختصاص ۵۵۷ میلیارد تومان اعتبار در شهر و روستاهای همدان آغاز شد.

وی گفت: دولتمردان و مسوولان استان همدان بعنوان یار کمکی در کنار سرمایه گذاران هستند و تلاش می کنند تا طرح های اشتغالزا سریع به نتیجه برسد.

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سه طرح اقتصادی در شهرستان همدان به بهرهداری رسید.

نخستین طرح افتتاح شده شرکت پایا سپهر الوند در شهرک صنعتی بوعلی بود که تولید کننده کابینت های پی.وی.سی با برند لوکس کابین و در فاز نخست با سرمایه گذاری هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

در ادامه طرح گوساله پرواری یکصد راسی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی مستقیم ۶ نفر در روستای دهپیاز از توابع بخش مرکزی همدان بهره برداری شد.

سومین طرح سردخانه سه هزار تنی در روستای یکن آباد بود که با سرمایه گذاری هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغال مستقیم ۱۵ نفر به بهره برداری رسید. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha