کشف ۱۱۸ کیلوگرم تریاک و چند خبر کوتاه از همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر همدان و اصفهان ۱۱۸ کیلومواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر تریاک مشخص شد اعضای این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور می‌کنند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد این باند و با همکاری عملیاتی انتظامی کارکنان انتظامی استان اصفهان در یک عملیات هوشمندانه و با بکارگیری اصل غافلگیری خودرو تریلی متهم متوقف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

دستگیری سارق وسایل مغازه

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه در سطح شهر همدان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، در سرقت از مغازه‌ها از شیوه و شگردهای مختلفی استفاده شده است و احتمال این که تعداد زیادی سارق به صورت جداگانه اقدام به سرقت کنند متصور بود تا این که در بررسی های صورت گرفته و با همکاری مردم یکی از سارقان سابقه دار شناسایی شد.

وی ادامه داد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی، به ۶ فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد و همه محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و سارق روانه زندان شد.

سرهنگ اسدبیگی گفت: استفاده از تجهیزات پایش تصویری و با کیفیت و استفاده از سیستم های امنیتی بر پایه اینترنت (آنلاین) تاثیر بسزایی در پیشگیری از سرقت مغازه دارد.

دستگیری سارقان دریچه فاضلاب در تویسرکان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: به دنبال چند فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب در شهرستان تویسرکان و بروز مشکلاتی برای شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ سرکان قرار گرفت.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: با پایش اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، ۲ سارق با یک دستگاه خودرو پیکان و حین ارتکاب سرقت دستگیر شدند که با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد سرقت و حمل موادمخدر هستند.

وی با بیان اینکه ارزش هر یک از دریچه‌ها یک میلیون تومان است اظهار داشت: سارقان در بازجویی ها به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۰ تُن چوب قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ احمد ساکی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۰ تن چوب قاچاق و بدون مجوز کشف کردند و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵۰ میلیون تومان برآورد کردند، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha