مرکز نیکوکاری‌ غدیر گلشهر بندرعباس به ۱۰۰نفر از ایتام خدمات ارائه می‌کند

بندرعباس-ایرنا-مدیرعامل مرکز نیکوکاری غدیر گلشهر بندرعباس گفت: این مرکز ۱۰۰نفر از ایتام را زیرپوشش قرار داده که به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

مهدی درخشان روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مرکز نیکوکاری گلشهر غدیر بندرعباس به کودکان یتیم از سنین ۵تا ۱۰سال و خانوده‌های آنان خدماتی شامل، واریز نقدی ماهانه، بسته معیشتی، تهیه لوازم مدرسه، استعدادیابی، آموزش‌های مذهبی و کارآفرینی ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: همچنین در راستای طرح محله کارآفرینی برای ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان ساکن در محله گلشهر جنوبی و شمالی شهر بندرعباس، مشاوره بازاریابی و کلاس‌های آموزشی تا رسیدن به درآمد پایدار برگزار می‌شود.

رییس هیات مدیره مرکز نیکوکاری غدیر گلشهر بندرعباس تصریح کرد: خدمات دیگری از قبیل، طرح پویش مهرعلوی به منظور تهیه کولر در فصل گرم تابستان برای ۱۱۰ خانواده نیازمند با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیران و هنرمندان استان آغاز شده است.

درخشان اظهار داشت: در راستای این طرح تاکنون ۵۱ دستگاه کولر به نیازمندان تحویل داده شده و تا پایان تابستان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی توسعه‌ و نهادینه سازی فرهنگ انفاق، احسان ونیکوکاری، شناسایی خیران محلی، شناسایی نیازمندان واقعی درمحله‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات این خانواده‌ها با همکاری ومشارکت نیکوکاران و معتمدان محلی را اهداف اصلی ایجاد این مرکز نیکوکاری دانست و خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری گلشهر در بندرعباس با مجوز کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان در فروردین‌ماه امسال کار خود را آغاز کرده است که

بنابر گزارش‌های رسیده از کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان، از ابتدای سال‌جاری با همکاری مردم و خیران ۹ مرکز نیکوکاری جدید راه‌اندازی شد و در حال حاضر ۹۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha