۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84022915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار بستری شدگان کرونا در البرز به ۱۵۴۰۸ نفر رسید

۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبر: 84022915
شمار بستری شدگان کرونا در البرز به ۱۵۴۰۸ نفر رسید

کرج - ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که با انتقال ۵۵ بیمار جدید به مراکز درمانی، شمار بستری شدگان کرونا در این استان به ۱۵ هزارو۴۰۸ نفر رسید.

دکترمحمد فتحی روز سه شنبه گفت: ۴۰۷ بیمار با علائم اولیه کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان های البرز مراجعه کردند که ۵۵ نفر آنان بستری شدند. 

وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزارو ۴۰۸ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۴ هزار و ۸۲۱ نفر مورد قطعی مثبت تشخیص داده شده است.

 فتحی با بیان اینکه در زمان حاضر  تعداد ۴۰۷ نفر شامل موارد  قطعی ، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند، بیان داشت: از این تعداد  ۱۳۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه تعداد  ۹۹ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰سال هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شدهی بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۴ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج  بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۴۷ نفر رسید.

 فتحی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۳۶ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند که  ۵۱ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha