۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84024775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پدر مسی: ماندن لئو در بارسلونا اتفاق آسانی نخواهد بود

تهران- ایرنا- پدر و مدیر برنامه «لیونل مسی» همزمان با ورود به بارسلون برای مذاکره با مقامات این باشگاه در مورد آینده مرد آرژانتینی، گفت که با توجه به ابراز تمایل علنی فرزندش برای ترک نیوکمپ، ماندن وی در بارسا سخت خواهد بود.

به گزارش ایرنا، انتظار می‌رود «خورخه مسی» اواخر امروز (چهارشنبه) با «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس آبی اناری‌ها ملاقات کرده و در مورد آینده مسی بحث کند.

۶ بار برنده توپ طلای جهان تاکید کرده است که بندی در قرارداد وی وجود دارد که وی را قادر می‌سازد تا به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند؛ ادعایی که با مخالفت بارسا و لالیگا مواجه شده است؛ آنها معتقدند مسی تنها در صورتی می‌تواند نیوکمپ را ترک کند که باشگاه خواهان حاضر به پرداخت بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی مرد آرژانتینی باشد.

در این بین، پدر مسی در پاسخ به این پرسش که آیا فوق ستاره ۳۳ ساله تنها باشگاهی را که در آن بازی کرده است، ترک می کند یا خیر، اظهار داشت: چیزی نمی‌دانم؛ واقعا چیزی نمی‌دانم.

با این حال، وی پس از مواجهه با این پرسش که آیا ماندن مسی در بارسا دشوار است یا خیر؛ با پاسخ کوتاه «بله» همه را غافلگیر کرد و سپس در پاسخ به این پرسش که به نظر وی آینده مسی در بارسلونا چگونه رقم خواهد خورد نیز تنها به تکرار کلمه «سخت» بسنده کرد.

پدر مسی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پیوستن پسرش به منچسترسیتی گزینه خوبی است یا خیر گفت: نمی‌دانم؛ هیچ چیزی مشخص نیست؛ هنوز با «پپ گواردیولا» هیچ مذاکره‌ای نداشتم.

مسی از روز دوشنبه در تمرینات آبی‌اناری‌ها تحت هدایت «رونالد کومان» شرکت نکرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha