۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84025323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحیه جهادی و انقلابی، رمز موفقیت نیروی انتظامی است

زنجان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان زنجان و نماینده مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: رمز موفقیت نیروی انتظامی داشتن روحیه جهادی و انقلابی کارکنان خدوم و متعهد آن است.

مرتضی خاتمی، روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی، جانشین، رییس عقیدتی سیاسی، معاون هماهنگ کننده و معاون حقوقی فرماندهی انتظامی استان زنجان، افزود: این نیروی پرتلاش و خدوم با تمام وجود در خدمت مردم است و همه قدردان خدمات ارزشمند فعالان این عرصه هستیم.

وی با بیان اینکه عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت عزاداری های ماه محرم قابل تقدیر و تحسین است به خدمات شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع خدمات شایسته نیروی انتظامی، موجب محبوبیت هرچه بیشتر این نیروی خدمتگزار در بین مردم می شود.

خاتمی، تصریح کرد: نیروی انتظامی همیشه آماده و حاضر در کلیه صحنه ها بوده و کارنامه‌ای درخشانی دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی ایجاد کننده امنیت پایدار در جامعه بوده و امنیت موجود در سایه تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم و همیشه بیدار این نیرو به دست آمده است.

وی با بیان اینکه نقش امنیت در اقتصاد و معیشت مردم مهم و اثرگذار است، افزود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت و مظهر اقتدار کشور است و از طرفی نیز حضور پلیس در کنار مردم، باعث آرامش و دلگرمی می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های شبانه‌ روز پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه، گفت: پلیس الفبای امنیت هر کشوری است و ما قدردان زحمات شبانه روزی این نیروی خدمتگزار هستیم.

مصطفی طاهری به رضایت مردم از تلاش های شبانه روزی پلیس زنجان، اشاره کرد و افزود: امنیت موجود در کشور مدیون زحمات پلیس است چراکه کارکنان انتظامی همواره در تمام مراسم ها و در مواقع حساس در صحنه حضور داشته و با توانایی بالا از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

وی، تلاش های کارکنان پلیس در حفظ و برقراری نظام و امنیت عزاداری های حسینی در ایام ماه محرم را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی از ابتدا شروع عزاداری ها در کنار مردم بودند و در حال حاضر نیز با همکاری و تعامل مردم، امنیت مطلوبی در سطح استان حاکم است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha