۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
کد خبر: 84025338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ برادر با ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران

۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
کد خبر: 84025338
دستگیری ۲ برادر با ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران

تهران- ایرنا- رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری ۲ برادر با کشف ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: هم‌دست این متهمان نیز شناسایی و بازداشت شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ «سیدامین موسوی» روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: چندی قبل ماموران کلانتری با شگردهای خاص سرقت لوازم داخل خودرو و اماکن روبه‌رو شدند و مشخص شد که عامل یا عاملان این سرقت‌ها مشترک هستند. 

وی با اشاره به اینکه در بازنگری پرونده‌های تشکیل شده ماموران کلانتری دریافتند که این سرقت‌ها توسط ۲ برادر ۴۰ و ۲۸ ساله انجام می‌شود، ادامه داد: ماموران در گام بعدی تجسس پی بردند که هر دو نفر آنان سابقه‌دار هستند و بارها به خاطر سرقت به زندان رفته‌اند و اکنون در بیرون از زندان به سر می‌برند.

موسوی عنوان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی محل تردد این ۲ برادر در حوالی خیابان سازمان آب شناسایی شد و تردد آنان به صورت نامحسوس تحت کنترل در آمد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری هر دو متهم اخذ شد، گفت: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهمان قصد خروج از منزلشان را داشتند و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

این مقام پلیسی گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۲ سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و اظهار داشتند سرقت‌ها را با همکاری یکی از همدستان‌شان مرتکب شده‌اند.

کلانتر محله مشریه ابراز داشت: بلافاصله ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی مخفیگاه متهم سوم وارد عمل شدند و خیلی زود موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی از لوازم سرقتی نیز به دست آمد.

وی گفت: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha